![]() |
David/SM2AYK avled den 20 december i sviterna efter en stroke. David blev 90 år. Arjeplogs röst i etern har tystnat, till stor saknad för många radioamatörer på HF och via R4-repeatern på Galtispouda. Klubben har skickat ett telegram med en sista hälsning och skänkt en gåva till Strokeforskningen i Norrland på NUS. /SM2DLA |
| Välkommen till Skellefteå Radioamatörer, SK2AU! Vi är din lokala amatörradioklubb i Skellefteå, vi har vår verksamhet i en egen klubbstuga i Rönnbäcken med antenner och radioutrustningar för de flesta frekvenser. Vi träffas där varje helgfri onsdag kl 1900, mer info under Klubbkvällar på hemsidan. För kontakt maila/ring någon i styrelsen. SK2AU nu även på Facebook! Kom med/logga in och skriv vad du gör och kör! |
David, SM2AYK, silent key - Uppdaterad
- Uppgifter
- Skriven av Administrator
- Överordnad kategori: News
