|
Under Loppisen i Umeå häromveckan, så träffades att antal personer som är engagerade i att bygga och underhålla repeatrar. Bl a Peter/SA2BLV som är från Älvsbyn, men pluggar i Umeå. Han är ung, hungrig och taggad på modern teknik. Jag har alltid tyckt att vi repeaterskruvare "sitter i varsin garderob" och uppfinner samma hjul! |
| Välkommen till Skellefteå Radioamatörer, SK2AU! Vi är din lokala amatörradioklubb i Skellefteå, vi har vår verksamhet i en egen klubbstuga i Rönnbäcken med antenner och radioutrustningar för de flesta frekvenser. Vi träffas där varje helgfri onsdag kl 1900, mer info under Klubbkvällar på hemsidan. För kontakt maila/ring någon i styrelsen. SK2AU nu även på Facebook! Kom med/logga in och skriv vad du gör och kör! |
Ny Facebookgrupp - Repeater i SM2
- Uppgifter
- Skriven av Administrator
- Överordnad kategori: News
